При отриманні Вами товару неналежної якості або в разі невідповідності вмісту посилки опису вкладення, ми гарантуємо заміну товару неналежної якості або відшкодування вартості товару неналежної якості поштовим переказом, на наступних умовах:
При виявленні Покупцем Товару в складі Замовлення з порушенням умов Замовлення (асортимент, якість, кількість, укомплектованість, упаковка) Покупець, в строк не пізніше 30 днів після отримання товару. Для подачі претензії потрібно звернутися до нас в такому вигляді:
Написати нам на пошту [email protected] . У листі детально опишіть свою проблему, прикріпіть фотографії товарною накладною і товарів незадовільної якості (обов'язково). Без фото заявка не розглядатиметься!
Наші менеджери зв'яжуться з Вами протягом 7-ти робочих днів для вирішення ситуації, що склалася. Якщо звернень пізніше встановленого терміну (більше 30 днів з моменту повчання замовлення), звернення розглядаються суб'єктивно, компанія в такому випадку має право запросити додаткову інформацію.В разі пред'явлення Покупцем вимог по заміні Товару неналежної якості Продавець замінює цей Товар Товаром належної якості в строк, що не перевищує загальний термін обробки Замовлення і терміну доставки Замовлення.
У разі пред'явлення Покупцем вимог про повернення сплачених за Товар грошових коштів, Продавець зобов'язується виконати повернення протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання такої вимоги та надання Продавцю необхідних документів.
Топ 10 продажів 2022
Купують зараз
Підпишіться на Email розсилку від нас і Ви будете в курсі всіх садових новин і отримаєте промокод на знижку на Ваше замовлення!
Ви успішно підписалися!