При отриманні Вами товару неналежної якості або в разі невідповідності вмісту посилки, ми гарантуємо заміну товару або відшкодування вартості товару на наступних умовах:
При виявленні Покупцем в складі Замовлення невідповідностей ( якість, кількість, сортність) має звернутися зі скаргою в строк не пізніше 14 календарних днів після отримання товару.
Для подачі претензії потрібно звернутися до нас на пошту [email protected].
У листі детально опишіть ситуацію, прикріпіть фотографії товарної накладної і товарів незадовільної якості (обов'язково). Без фото заявка не розглядатиметься!
Наші менеджери нададуть відповідь протягом 7-ти робочих днів та запропонують варіанти вирішення ситуації, що склалася.
Якщо звернення подано пізніше встановленого терміну (більше 14 днів з моменту отримання замовлення), звернення розглядаються суб'єктивно.
У разі пред'явлення Покупцем вимог про повернення сплачених за Товар грошових коштів, Продавець зобов'язується виконати повернення протягом 14 календарних днів з дати отримання такої вимоги та надання Продавцю необхідних документів.
Топ 10 продажів 2023
Купують зараз
Підпишіться на Email розсилку від нас і Ви будете в курсі всіх садових новин і отримаєте промокод на знижку на Ваше замовлення!
Ви успішно підписалися!